Träningstanke... räknas? Eller?

På jobbet har de flesta gått som zombies. Såå trött har alla varit. Jag som alltid är trött har däremot känt mig oförskämt pigg. Bara tacka och ta emot.
Helgen var som vanligt lugn. I lördags funderade jag faktiskt på att träna. Såg till och med ut ett pass jag skulle gå på. Sen gick rycket över och allt återgick till det normala.
Igår blev vi bjudna på middag hos ett par kompisar som också äter LCHF kost. Jätteskönt att inte behöva fundera över om maten är ok eller inte. Vi fick baconlindad kycklingfilé som var fylld med västerbottenost. En härlig hemmagjord sås som jag fick med mig receptet på. Ingen efterrätt utan en slät kopp kaffe med grädde. Helt perfekt- inget onyttigt som lockar på bordet.

Idag har jag och A lagat köttfärspaj. A med vanlig pajdeg, min gjordes av smält smör och mandelmjöl.

Jo en tv handlade vi i lördags. Till stugan är det tänkt. Längtar till stugsäsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0