Hipp hipp hurra F!

Lugnet har infunnit sig. De små knoppar nu gott i sina sängar. Har varit en kul och intensiv dag för dem. I morse efter frukost åkte vi hem till syster. Dagen hade kommit för att fira lilla F:s första födelsedag. De och vi har varit sjuka sen hon fyllde år den 1:a mars men nu var alla familjer friska. Vi tillbringade förmiddagen ute i solen. De små drog runt på lilla F i sin babypulka. Tänk att pulka kan vara så skoj. Lite skönt att de tre små kan roa varandra. Det innebär lite mer tid att bara slappa i solen för oss vuxna :)
Eftermiddagen innebar massa gott fika. Försökte hålla mig på en minimal nivå.

Nu sitter vi i lugnet och inväntar Melodifestivalen. Blir lite svalt att bara sitta två och titta på den. Roligare med lite mer fest och glamour runt finalen. Lite sur att jag inte bjudit hem någon att dela kvällen med. Får nöja mig med U och han får nöja sig med mina snarkningar :) En helt vanlig kväll hemma hos oss alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0