Vaccinationer

Alltså...nu har jag börjat fundera över vaccinationer. Borde kanske de små ha vaccinerats mot nåt? Läser att de antagligen inte behöver om de följt det vanliga vaccinationssystemet. Om de inte hunnit tagit alla sprutor än kan de ibland få några tidigare än planerat. Men när är de färdigvaccinerad där? Där står att sista delen av nån spruta tas vid 14 års ålder. Hmm... inte mitt bästa 'mamma moment'

Haft det bra i stugan. Vilat och ätit mest hela tiden. Håller mig dock strikt till det jag får äta. Idag lyxade vi till med jordgubbar och grädde efter middagen. Efter två stora portioner förklarar E att hon inte tycker om jordgubbar och springer glatt iväg. Inte jag heller säger lillasyster som också slängt i sig massor med gubbar redan. Nån som tycker det är lätt med barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0