Dag 6/24

Sjätte dagen utan avsteg. Känns väldigt bra men tyvärr ingen motion idag heller. Åkte hem från stugan idag och landar hemma en eller två nätter. Märkte att ungarna gillade att komma hem. T var ute ikväll alldeles själv och lekte och lekte på tomten. Mycket verkar vara olekt härhemma. De trivs väldigt bra i stugan men vi var faktiskt lite sol-less nu. Säger det inte så högt för vi älskar finväder, men jag tror våra kroppar behöver lite vila från solen.
Imorgon veckovägningen. Ser en indikation på att jag kommer att bli lite besviken. Men jag ger inte upp! Jag ska klara dessa dagar och helst många fler. Stannade på väg hem idag för en glasspaus. Satt snällt och såg på när de andra smaskade glass i solen. Väldigt avundsjuk var jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0