Snart färdigfyllt

Ja då har jag officiellt blivit 40 år. Firade min dag i tisdags tillsammans med familj och vänner. Hade en jättefin dag då vädret var på min sida. Vi var i stugan och åt en egenlagad buffé. Tror jag räknade ihop oss till 29 personer totalt. Härligt! Imorgon fredag avslutar jag mitt firande med att mina arbetskamrater kommer. Har bakat en smörgåstårta då jag ändå gör avsteg från LCHF just nu. Ska ta tag i det igen efter firandet är klart.
Jag anar en light 40 års kris. Funderar en hel del över livet, vad vi gör här och vad vi gör av livet. Funderar också mycket på hur länge vi har turen att få vara kvar i livet, hur skört allt känns. Tror det är dags att skriva brev till barnen om mig och livet med dem. Hemska tanke om man inte fick se dem växa upp och hemska tanke om de tappar minnet efter sin mamma. De små är fortfarande små och minnet försvagas fort om man skulle försvinna. Hoppas denna kris smyger sig iväg snart.

Har också passat på att bli förkyld och har nästan tappat rösten helt sen i tisdags, så himla typiskt. Hoppas nu på att vändningen har kommit och att jag ska känna mig lite bättre imorgon. Vill gärna orka med mitt främmande.

Tänkte hoppa veckovägningen men ska inte sticka huvudet i sanden. Plus 0,6 denna vecka. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0