Senaste veckan

Veckan har sprungit iväg. Har firat färdigt min födelsedag nu. Hade hoppats att min mathållning skulle bli bättre nu men inspirationen lyser med sin frånvaro. Känns väldigt oviktigt med dessa tankar nu när man ser vad som hänt i Norge. Vad är väl lite övervikt egentligen? Stor sak för mig men en väldigt ovärldslig sak i det stora hela.
Svårt att samla tankar när nåt så stort händer.
En veckas semester kvar innan jag ska in och jobba en vecka. Ska göra det bästa jag kan av den veckan.

Imorgon kommer de och byter ut 4 st fönster hos oss. Bor nära motorvägen som nu ska byggas om. Ljuddämpande fönster får vi därför. Blir bra när det är klart. Kaos just nu när vi har berett plats för dem att jobba i alla fyra rummen. Vet inte riktigt var vi ska få plats imorgon men det visar sig nog.

Lilla T ska också på 3-års koll på BVC imorgon. Blir spännande att se om hon ska hänga i mitt ben eller göra som det är tänkt att 3-åringar gör.

Smörgåstårtan i fredags blev supergod. Alla åt flera bitar och vi fick till lunch dagen efter. Många goda kolhydrater blev det. Nu ska jag avgiftas från dem!

Kommentarer
Postat av: Smal2011

Hej! Läste att du med behöver dra igång! Vad har du för strategi? Kan va rätt skönt att ha sommar o badsäsong lite mer bakom sig tycker jag, när man nu tar nya tag. Mitt mål är o har jämt varit att se snygg ut i jeans.... lååååång väg kvar! Men nu räknar jag kcal och till morgonen blir det Stegräknare på!!!! Vore kul att höra hur du tänkt lyckas!

2011-07-24 @ 22:33:21
URL: http://skinny2011.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0