Det närmar sig

Ja nu är det nära. Imorgon fyller jag 40, säger de andra. Själv håller jag fast vid att det bara är 26 jag fyller. De senaste dagarna har gått till handling, planering, städning och matlagning. Lördag till söndag var jag ensam hemma och kunde städa och laga mat i lugn och ro. Anslöt till stugan igår och idag har svärföräldrarna tagit de små så vi har kunnat jobba ifred. Tror jag har koll över läget just nu. Antar att kontrollen helt tappas under morgondagen. Regnet har vräkt ner hela dagen idag men imorgon utlovas sol och det tackar jag väldigt mycket för. Underlättar en hel del.
Maten är just nu helt åt skogen, motionen (förutom städningen) lyser helt med sin frånvaro.
Nu ska jag fylla år med familj, arbetskamrater och kära vänner. Det andra tar vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0