Dag 9/24

Kroppen mår inte bra. Tror jag har omställningsbesvär. Har hela veckan haft trassel med kroppen. Ont i huvudet, migränkänning, rastlös och illamående. Börjar kanske lätta lite men gillar inte det här.
Annars börjar dagarna rulla på. Går i bara farten. Idag lämnade vi barnen med farmor och farfar i stugan. På em for vi mot bebyggelse och rände i affärer. Är ute efter lite utemöbler och dynor. Visste sen inte vad jag skulle göra av denna snabbt uppkomna barnfriakväll. Slutade med att vi snörade på oss skorna och gav oss ut på promenad. 6,4 km så idag blev timmes passet av. Äntligen.
Imorgon har jag en egen dag utan barn. Ska iväg och göra massa småärenden som blivit liggande. Kanske städa lite i lugn och ro, men framförallt ska jag ha sovmorgon!!!!
Summerar av 9 st bra dagar!

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Drygt om du inte mår bra. Är det något du kan ändra på/lägga till/dra ifrån för att må bättre tro?



Hoppa du får en skön egen dag, man behöver det då och då när man har småbarn.

2011-07-03 @ 22:34:58
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0