Nytt utseende på bloggen!

Har ni sett vilken snygg blogg jag fått? Alltså... vad gjorde man utan sin tonåring? Ja inte hade det hänt mycket med min blogg utseendemässigt. A har nu snyggat till den, gjort en header och fått till en viktlista i kanten. Sen återstår det att se om jag kan uppdatera den eller om jag måste inkalla experthjälp varje vecka.
Jag är ännu inte mogen att skriva min vikt men jag vägde in mig den 27 dec och har den vikten som utgångsläge. Kommer rapportera viktförändring varje vecka och mitt mål... ja.. hmmm mitt mål är.. Jag ska väga 12 kg mindre om 6 månader. Ja faktiskt det ska jag. Sen ska jag gå ner ytterligare 5 kg. Efter det tror jag att jag kommer att vara ganska nöjd. Så nu gäller det. Denna vecka har jag bara styrt om kosten till strikt LCHF. Från nu ska träningen läggas till också. Friskis- här kommer en nygammal deltagare!
Nyårsafton har passerat. Vi började dagen med att åka lite skridskor igen, de små tycker det är jätteroligt. Tror U måste inhandla ett par egna riller. Själv får jag kramp i fötterna efter 5 minuter- men tror att det går över om vi fortsätter åka. Efter lite middagssovning och tillfixning fick vi fint främmande av R, I och A. De kom och  vi ( I ) lagade mat. Finfin hummer med champagne och oxfilé med hemmagjord bearnaisesås och rödvinssås. Massa härligt snack om livet hanns gå igenom under kvällen. Höll mig från det mesta onyttiga, ja faktiskt allt förutom lite alkohol som traditionsenligt måste drickas. 

Söndag tillbringade jag och tjejerna hos mamma på fm och hos syster på em. Ikväll har sista julen städats bort. Nu är det bara tre halvsega månader innan härliga april kommer. Tre månader med fettbränning!!!!

Imorgon: veckovägning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0