Leksaksfundering

Häromkvällen gjorde jag en rensning bland leksaker i källaren. I en pappkasse slängde jag ner massa udda småleksaker, halv-heltrasiga småböcker onödigt krafs som ingen leker med osv. Tanken var att slänga allt sedan. Igår skulle E spela lite Wii och vi gick alla ner. Såg att jag missat att ta undan 'skräp'påsen. Vad tror ni lilla T lekte med hela den kvällen? Oj oj hon plockade och lekte, plockade och lekte med dessa trasiga tråkiga saker. Vad är det med barn egentligen??

Frukost idag: två leverpastejsmackor (av fiberhusk). Lunch och middag blev repris från gårdagen. 2 st mellanmål: kaffe med grädde.

Funderade över att unna mig nåt nu när det är helg, men nej tack! Tar hellre lite mer viktnedgång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0