Vi har ett bokningsnummer!

Veckan har sprungit iväg känns det som. Har klarat mig bra matmässigt. Endast naturgodis som stört veckan lite. Igår fyllde kära syster år och det ska firas imorgon. Betyder frestelser men känner mig stark just nu.
Ikväll ska jag äntligen hälsa på min frissa, mycket välbehövligt.
Nu kommer en liten trumvirvel....... familjen vi trivs bättre hemma har bokat sin resa! Känns fantastiskt och konstigt. Alla verkar nöjda, även tonåring. Blir en väldigt egen och originell resa, det var viktigt för oss.
Skojja bara.. Mallis here vi come!

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Inget fel på Mallis! Jag har aldrig varit dit men har förstått att det finns massor med vacker natur och mysiga platser, jag skulle gärna åka dit någon gång. Ni kommer att få det toppenbra! :)

2011-02-04 @ 19:09:17
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0