Veckovägning

Var lite besviken på förra veckans invägning. Det visade sig redan dagen efter att min känsla var rätt. Fick ett fint minus hela veckan efter vägningen. I helgen har jag suttit vid flera fikabord och tittat på andra som fikat, har suttit på kvällar och tittat på U som ätit ostkrokar. Unnat mig bär och grädde i lördags.
Så efter milen igår såg jag fram emot dagens vägning- tills jag ställde mig på vågen igår kväll. Den visar alltid vad som komma skall....snacka om ridå ner. Idag visade sig veckans resultat stanna på -0,2 men hade lika gärna kunna hamnat på plus. Samlar man på sig vätska efter långa promenader? Vet att jag gör det efter Friskispass, men promenader? Fattar nada. Likadant blev det efter förra veckans helgpromenad.
Sur- men biter ihop.

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Konstigt, jag förstår mig inte heller på sånt där. I mitt fall är det oftast inför mens eller när jag ätit men inte "passerat" som jag borde.



Men ge nu inte upp,fortsättfortsättfortsätt! Det ger sig!

2011-02-07 @ 22:01:13
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0