Ovisst

Tänk vad många morgnar, kvällar, klädombyten som jag undvikit vågen denna vecka. Känner mig fruktansvärt lättad över att slippa 'se' pressen varje dag, men samtidigt maktlös. Som om jag svävar, har ingen koll alls känns det som. Har jag gått upp ett kg? Borde jag strama åt i helgen? Har jag gått ner? Borde jag strama åt i helgen och gå ner lite till? Jag har ingen aning! Ska ge detta experiment ett par veckor. Visar det bara plus funkar det inte för mig- då behöver jag den dagliga pressen. Blir det minus är det fantastiskt. Då kanske jag kan lita på att jag vet hur jag ska och inte ska äta och röra på mig.
T var på dagis igår och var pigg. Inatt lossnade hostan rejält och hon blev heltäppt i näsan. Inte så mycket sömn. Ytterligare en hemmadag blev det idag. Blir nog bra efter en helgvila också.

Har inget inbokat i helgen. Vädret ser ut att bli kanon så det blir nog rätt mycket utetid.

Har lite planer inför sommaren som borde kunna motivera mig en del. Innefattar roligheter för delar av den övriga familjen också. Ska suga lite på den och berätta lite senare.

Kommentarer
Postat av: Jakobmerete

Excellent site.

2011-08-25 @ 08:32:09
URL: http://jakobmerete.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0