Nytt beslut

Träningen blev av precis som planerat. Har också tagit ett för mig drastiskt beslut. Nu åker vågen ut under veckan och tas bara fram till veckovägningen på måndagar. Enkelt kan tyckas men jag har ett sjukt behov av att kliva på den både morgon och kväll. Vet inte vad jag tror ska ha hänt på en dag men så har jag gjort. Har provat förut med bara vägning en gång i veckan men inte lyckats men nu måste det gå. Jag är för svängig i humöret märker jag. Blir peppad av minus men alldeles för sur när det visar plus. 
Blir spännande!  

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Jag vet precis hur det är!



Har du tagit dina mått?

2011-02-23 @ 09:45:04
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0