Barnfritt

Idag skjutsade vi barnen till farmor och farfar. Har längtat länge efter en dag i lugn och ro då vi bara kan vara. Det där att ligga under en filt och slötitta på en film mitt på dagen o.s.v. Skönt också att få något gjort i lugn och ro. Planen var att gå en långprommis också. Slutade med att jag inte ville slösa 2 av våra fria 5-6 timmar på en promenad. Slut i huvudet man är när man tänker så. I stället började vi lätt förvirrade att städa- in i ostädade skåp och städade. Till nästa våning och rensa lite kläder. Till källaren och röjde upp tvättstugan. Ja ingen strategi hade vi. Syns knappt att något blivit gjort. Slutade med att jag somnade en timme i soffan- sen var vår 'lediga' tid slut.
Oroar mig inför vägningen imorgon. En fin minusvecka förstördes under helgen av vår dumma vecka i månaden. Finns t.o.m. risk för lite plus. Då jag vet att jag inte fuskat är jag dock inte orolig. Vet att detta är borta om ett par dagar. Vi får se vad domen säger imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0