Målsättning 2012

2011 blev inte som jag hade önskat. Väger samma idag som för ett år sedan. En riktig besvikelse. Kom ihåg hur Anna i Vägen från 137 kg motiverade mig 2009 då jag faktiskt gick ner i vikt. 44 kg gick hon ner första året. Inte genom tokträning utan genom att främst ändra kosten och utesluta socker.
Lovade min familj igår att om de stöttar mig och jag går ner 15 kg till sommaren bjuder jag på en semestertripp. Vart vi ska funderar vi över. Vill ha hjälp med stöttning när det är jobbigt, inget tjat om gotta och onyttigheter, ge mig tid och sällskap i fysiska aktiviteter. Påminna mig om mitt mål när jag är svag.
Ska jobba hårt på att inte gå upp något innan årsskiftet. Sen gäller det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012 är året du lyckas med et du vill :-)

2011-12-12 @ 10:17:08
Postat av: Tackan

Det var jag ;-)

2011-12-12 @ 10:17:26
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0