Hemma idag

Blev hemma idag. Kroppen och halsen var inte med mig. Sov bort stor del av morgon och eftermiddag. Superskönt! Är som sagt taggad inför min viktresa 2012. Har dragit på mig 1,3 kg under julen och min tanke var att jobba bort dem innan 2 januari då det är allvar som gäller. Egentligen gick jag upp 2 kg under ulen men 0,7 har hunnit försvinna. Familjen är rätt förberedd inför vad som komma skall, men vi lever lite som om var dag är den sista med godsaker just nu. Måste kanske vara så jag vet inte. Vi ska mysa och äta gott på nyår sen är det slut med alla sötsaker, alla kolhydrater. Ska faktiskt bli skönt. Vet ju att kroppen mår bra av det, migränen försvinner bl.a.

Kommentarer
Postat av: Tackan

Gott nytt år. Ser fram emot ett hälsosamt 2012

2011-12-30 @ 07:08:16
URL: http://farhuset.blogg.se/far
Postat av: Smal2011

Får också migrän av allt socker, lös i magen , hjärtklappning, illamående och deppighet. Är alladinasken värt det - NEJ!

Idag åker jag till Teneriffa, men den 12:e kommer jag hem och då jäklar kör vi inför beach 2012!!!!!

2011-12-31 @ 08:56:23
URL: http://skinny2011.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0