Gott Nytt År

Med lite spänning önskar jag mig själv och er Gott Nytt 2012. Ser fram emot detta år, har längtat till min nystart. Har nu gjort miljarder nystarter men nån gång måste det väl lyckas? Nu ska det lyckas. Har precis ätit nyårsmaten. Chiligratinerad hummer till förrätt och oxfilé med potatisgratäng till varmrätt. Hemmagjord dajmglass har också slunkit ner. Snart ska de små sussa, då ska vi se Jägarna 2 med tonåringen. Är så glad att hon är hemma och firar nyår med oss. Hon hotar att det blir nån match med Wii spelet också. Jag kan tänka mig att taktiksova en timme men det verkar inte gå hem. Ha en bra kväll alla och ett riktigt hälsosamt 2012!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år! Ja, nu kör vi mot ett hälsosamt år! : )

2011-12-31 @ 19:15:10
Postat av: C

2012-01-01 @ 13:38:22
Postat av: Anonym

Gott nytt år! Ja, nu kör vi mot ett hälsosamt år! : )

Kram C

2012-01-01 @ 13:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0