Förberett

Nu är bloggen förberedd inför 2012. Min kära dotter har fixat till den så nu är det bara för mig att jobba och göra det jag ska. Ska njuta lite under jul och nyår sen sätter jag igång. Vill gärna att ni ska få se ett minustecken framför alla veckoresultat. Peppa mig när jag behöver, skäll på mig när jag gör avsteg, påminn mig om att det är nu eller aldrig som gäller. Efter 15 kilo ska vi göra en tripp tillsammans i familjen. Önskar er alla en riktigt trevlig julhelg till att börja med!!

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Men så jättefint och bra hon gjort! Och så inspirerande!!! Jag blir peppad att göra något liknande!



Klart att du ska fixa 15 kg till sommaren, du vet ju HUR, nu är det "jag ska" som gäller för dig!

2011-12-23 @ 16:25:51
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0