Veckovägningar

Ser att jag missade rapportera förra veckans vägning. +0,2 slutade den på. Hållt mig inom ramarna denna vecka så denna veckas resultat blev minus 1 kg. Nu har jag vänt det här skenande loket. Nu ska det inte bli mer plussiffror.
Jag har t.o.m tagit sådana där fruktansvärda 'före' bilder. Nu ska jag jobba fram några fina 'efter' bilder också. Tar antagligen ett tag men kanske någon gång i slutändan är man glad att det togs några före bilder. Vi får se om de någonsin bli offentliga.

Kommentarer
Postat av: Skinny2011

Usch vad jag hatar min före-bild.... Längtar SÅ tills jag slinker ner lätt å ledigt i mina jeans. Med lite jävlar anamma så går det nog!

2011-08-05 @ 18:46:29
URL: http://skinny2011.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0