Nu har jag bestämt mig

Tillsammans med en cyberkompis har jag nu bestämt mig eller vi bestämt oss. Vi ska den 23 december väga 10 kg mindre än idag. 10 kg mindre är uträknat till 0,5 kg per vecka. Tufft- JA Omöjligt- NEJ!
Precis kommit hem från en dryg timmes promenad varav halva i duggande regn. Jag var inte gjord av socker så det gick bra. Fick inte tag på någon promenadkompis så jag laddade ner en sommarpratare från i somras. Kan aldrig lyssna på sommarpratarna direkt kl 13 men i efterhand går det jättebra. Laddade hem Helena Bergströms prat och oj vad fort min promenad gick. Härligt att ha någon som pratar med en i örat.

Kommentarer
Postat av: Skinny2011

Lycka till! 20 veckor... ja det borde gå fint:)

Jag hänger på!

2011-08-15 @ 21:49:23
URL: http://skinny2011.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0