Jag har gjort det!

Efter månader med undanflykter och efter veckor med lite ångest. Nu har jag äntligen gjort det! Jag har dammat av mitt Friskiskort och gått på ett jympapass. Alltså kortet behövdes ju inte eftersom det är gratis just nu, men men.
Kommer antagligen ha jordens träningsvärk men vad gör väl det? Kommer antagligen samla på mig vätska som jag brukar efter träning och sabba veckovägningen imorgon men vad gör väl det? Jag kom iväg!

Annars har jag idag tvättat och fixat upp två st barnvagnar som ska säljas. Lite klump i bröstet att den första småbarnsvagnen inte behövs längre...

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Strunt i träningsvärk och vätskeansamling-du kom iväg!!!! Toppen! :)



När ska du dit igen?

2011-08-24 @ 20:08:09
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/
Postat av: Skinny2011

Du har verkligen kommit igång, grattis !!

Kämpa på:))))

2011-08-24 @ 22:15:52
URL: http://skinny2011.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0