Home alone

Vilka härliga dagar jag har just nu. Lämnade familjen i stugan för att jobba denna vecka. Det innebär att jag på jobbet får prata med vuxna, prata till punkt, gå på toa ifred, äta ifred. Helt fantastiskt. Styr också min fritid helt själv så i måndags svidade jag om direkt efter jobbet och gav mig ut på en härlig promenad. Under turen blir jag inbjuden på grillat hos syster. Kan det bli bättre?
Igår for jag till stugan efter jobbet och var med de små tills de gick och la sig. Tog sen med tonåringen och åkte hem. Vid 21 är vi hemma och inser att ingen av oss är sugen att göra nån nytta så vi tog oss en kvällspromenad. Igår var f.ö första hela dagen som jag skötte mig med både kosten och motionen på länge.
Ikväll ska jag göra stan osäker med två väninnor. Ska hinna med en promenad först, sen ska prova några drinkar och äta lite gott. Verkar som finvädret ska försvinna så det gäller att passa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0