Bakslag

Så, då var första bakslaget ett faktum. Efter tre veckors nästan prickfri ätning gick det inte idag. Känner mig frustrerad så idag har jag ätit ett antal Finn crisp mackor och Dumlegodisar. Ja precis- Dumlegodisar. Fråga mig inte varför men jag behövde tydligen det.
Dagen började bra med en 4 km promenad med jobbet. Den fortsatte också helt ok tills jag kom hem och ställde mig på vågen. Japp, ett snyggt plus sen dagen innan. Kan tydligen inte ens hålla vikten fast jag håller på med viktminskning.
Hoppas min bestämdhet är tillbaka imorgon. Vill verkligen lyckas den här gången. En enda gång..

Kommentarer
Postat av: Syster

Men sluta nu, bara för att det går hyfsat här behöver inte du börja fuska, finns ingen lag att vi inte får vara duktiga samtidigt. Idag håller vi oss efter planen !

2011-08-31 @ 06:42:56
Postat av: kallasjessika

ny omgång av dagens blogg.

2011-08-31 @ 07:37:37
URL: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0