40-års kris?

Tror jag är inne i en riktig 40-års kris. Kan inte riktigt ta på det men känslan känns inte riktigt bra. Vet inte hur jag ska förklara och vet inte vad jag orkar gå in på.
Helgen har varit rätt blandad. Lördag var en riktigt tung dag, inte mycket som kändes bra. Ungarna var sur och bråkig mest hela dagen men det är väl antagligen för att de känner av stämningen. Idag har varit bitvis bättre. Vi har varit ute i skog och mark. Grillat korv och ätit prinsesstårta mitt ute i skogen. Inte varje dag.
Maten har jag dock skött perfekt. Det enda lite mer kolhydratrika jag ätit i helgen var planerat till lördagkväll: hallon, mörk och vit choklad i ugn med vispad grädde. Inte helt ok men supergott. Övrig tid har jag suttit med och tittat på när familj har ätit hamburgare, glass, prinsesstårta, ytterligare ett födelsedagsfirande. Känner mig stark med maten men svag inom mig.

Kommentarer
Postat av: Skinny2011

Hoppas du känner dig gladare snart. Man har svackor ibland. Men det brukar alltid gå över! Rid ut stormen och fokusera på allt underbart du har i ditt liv:)

2011-08-22 @ 22:44:10
URL: http://skinny2011.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0