Hipp hipp hurra!

Idag har jag haft min första lediga dag igen. Jobbar från april 80% (f-ledig) så nu är jag alltid ledig onsdagar. Superskönt!

Har firat kära mor idag som fyller pen.... , som fyller år. Låt säga att hon numera avlönas av oss andra som fortfarande arbetar :) Grattis mamma! Vi tjuvfirade idag eftersom både jag och syster var lediga. ;er firande väntar i helgen. Blev bjudna på smörgåstårta och smarrig princesstårta. Tydligen åt jag av allt jag blev bjuden på. Det för min tanke till morgondagens invägning. Vill härmed förvarna alla som är känsliga för stora viktuppgångar att inte läsa bloggen imorgon. En del av uppgången är jag själv skyldig till, en del har jag ingen aning om var den kommer ifrån. Vet bara att det inte är ovanligt att jag får såna här veckor. Trist men sant. Har inte varit fokuserad tyvärr.

Föreläsningen igår var intressant och väldigt tänkvärd. Hade dock lite för höga förväntningar på föreläsaren som jag hört så mycket gott om. Men han pratade mycket om hur vi kan styra livet och våra tankar. Att välja att vara optimister istället för pessimister. Då jag är en riktig pessimist förstår ni varför jag var skepitisk till föreläsningen :) Lovar dock att tänka vidare och försöka översätta det hela till något bra i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa grattis till din mamma!!!

Vi kan väl ta en prommis och diskutera fö!

Lycka till med vägningen i morgon!

C

2011-04-06 @ 21:58:56
Postat av: M

Klart C vi ska promenera och prata. Närsomhelst!

Ska hälsa mamma.

2011-04-07 @ 19:25:41
URL: http://metasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0