Dags att planera.

Ska på kurs idag vilket innebär att jag kan promenera en halvtimme till kursen idag och lika hem. Alltså en på köpet timmes promenad. Känns bra!
Nu börjar planeringen inför resan också. Efter kursen idag ska jag vaxa mina ben. Räknar då ut att jag kan göra det igen också veckan vi far. Känns skönt att få bort vinterpälsen bå benen. Till veckan ska jag också klippa mig och färga håret. Tror nog det håller 7 veckor sen. Imorgon ska jag ta med de två små till polisen och fixa pass. Tycker om att vara ute i god tid med saker.

Något annat jag borde planera och tänka på? Hjälp mig som aldrig reser, vad är viktigt att tänka på och komma ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0