Vad blir det av det här nudå?

Jaha...då har min blogg startat. Har sååå länge gått och berättat för alla vad det skulle stå i min blogg om jag hade nån. Så nu är det bara upp till bevis. Känns bara konstigt att faktiskt pränta ner saker jag tänker på. Blir nog nåt jag måste träna på ordentligt.
Har en sån underbart fantastisk familj! Man och tre barn A, E och T. 15,4 och 2 år. Ja så låter de flesta bloggar. Där flödar orden om hur underbart fantastiskt allt är. I min värld är det inte alltid så. Har ni hört talas om tvåårstrots och tonårshumör? Jag kan berätta om treårs och fyraårstrots också. Antagligen kommer fem och sexårs snart också. I vilket fall så hoppas jag kunna sätta ord på både det roliga och även det jobbiga.
 
Idag t.ex gick de två små upp till sitt rum när jag gjorde middag. Kanon tänkte jag- första gången på hela dagen de inte bråkade. I samma rum säkert 20 minuter, och sams. Anar ugglor i mossen när de kommer ner rätt blöta... Går upp och hittar övervåning full med vattensamlingar. Golv, toalett och t.o.m. ena sängen är dyngsur. Tydligen tänkte de hjälpa mamma att putsa fönster. Papper och vatten överallt. DET var inget rosa skimmer över det vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0