Sjukstuga

Har varit ledig i två dagar. Vanlig ledighet plus att dagis haft planeringsdag. Kan för första gången på länge säga att jag haft två jättebra lediga dagar. Tycker att vi på slutet mest gått omkring och nött på varann jag och barnen. Aldrig är det riktigt bra och som de bråkar nuförtiden. Jag hoppas verkligen att det är en övergående fas men fy vad de kan jäklas med varandra. Vi har gjort massor med saker. Varit på Drakborgen med syster och F, shoppat loss på Ikea, lunchat hos mamma, shoppat loss lite ytterligare. Äntligen ska vi ta tag i småtjejernas rum. Nya sängar, hyllor och matta är inhandlat. Ny byrå till vår hall väntar också på att byggas ihop. Tänk bara att ha en byrå man kan dra ut lådor och sen kunna skjuta in lådorna igen. DET är lyx.
Matmässigt går det hyfsat denna vecka. Halvveckas vägningen idag visade 0,9 ner sen i måndags. Helt ok. Men idag är jag hemma med feber. Tydligen rätt synd om mig för helt plötsligt äter jag både det ena och det andra. Vad är det för fel i huvudet man har? E och U är också hemma med feber. Har dock inte sett dem på hela fm. Jag har sovit nere och de toksover uppe.
Har också tagit ett beslut att inhandla ett löpband. Skönt att kunna gå och löpa lite inne under vintern när det är lite väl mörkt för kvällspromenader. Hoppas på att få hem den så snart jag är på benen igen. Behövs starka muskler och en stor bil för att få hem den.
Nu...lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0