Ny dag

Ny dag idag. Igår blev inte den bästa av dagar men inte heller den sämsta. Har så himla dålig motivation för viktminskning just nu. Läser några andra viktbloggar och slås ofta av vilken motivation många har. Följer Elins vikt- Resan till ett mindre jag och slås av att hon inte stött på många motgångar. Inga hon skriver om iaf och viktminskningen talar sitt språk. Hur går det till? Jag trivs bra med min Lchf mat och kan ibland vara helt utan kolhydrater långa perioder. Det innebär att suget försvinner men inte mitt minne om hur gott det faktiskt är med onyttigheter, och nej det är inte lika gott med att dippa grönsaker. Blir tokig över att det ska vara så tufft.

Idag har vi tagit en tur till stugan för att tömma frysarna och fördriva lite tid. Nu inväntar vi lite främmande från goda vänner och deras söta lilla son. SKA hålla mig från fikafaten. Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0