Blir så less

Alltså jag håller på med ett viktminskningsprojekt. Sen aug ska 1,5 kg bort varje månad till nästa sommar. Tanken att få känna mig lite fin när jag fyller år är tanken. Belöningar funkar inte på mig så jag har infört ett straff varje månad jag inte håller minskningstakten. Några tusen kostar det mig varje gång jag inte lyckas. Verkar ju också fungera bra :( Första månaden klarade jag det på håret sista vägdagen. Men jag fattar ingenting. Går lite upp och lite ner hela tiden men står och stampar viktmässigt på samma som jag låg på i mars. Har faktiskt försökt sedan dess att bli av med lite vikt. Har minst 25 att gå ner men skulla vara helnöjd med 15. De säger att kroppen själv anpassar sig till idealvikten men den kan väl ändå inte vara 25 kg över en normal vikt???
Ja ja... det här blir en viktblogg också. Vägning på måndagar och månadsavprickningar den 1:a varje månad.
Har börjat skrala ihop till staffavgiften då det nu tydligen är 3 kg att gå ner innan 1 okt..... Känns omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0