Vad har jag gett mig in på?

I jakten på kilona har jag nu efter tips inhandlat en s.k. tarmrensning. Örttabletter som jag ska äta ett par veckor  som ska rena och hela. Typ laxerande. Så nu har jag avsatt min helg till att tillbringa i hemmets vrå. Närheten till toalett ska tydligen vara bra. Förutsätter att viktminskningen ska bli bra och att magen ska må bra.
Tänk vad man kan utsätta sig för.... nästa steg är väl att önska sig en magsjuka. Kanske nåt kg kan försvinna då. En anmälan till Robinson och Biggest loser, sen är jag nog helfärdig. Då är mina 15 kg borta ska ni se.
För det verkar ju vara omöjligt att jobba bort dem själv.
Ska försöka mig på en långprommis imorgon om kroppen tillåter.

Kommentarer
Postat av: C

Tarmrensning ska vara toppen har jag hört!

2010-10-08 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0