Tisdagstrött

Ahh...vad trött jag är på tisdagar. Går till jobbet och när jag sen kommer hem är det nästan dags att lägga sig. Känns så iaf. Inget vettigt blir gjort på tisdagkvällarna. Blir soffläge till tv:n. Ögonen gick i kors på mig under sista kundmötet, siffrorna blir otydliga. Kanske börjar jag få sämre syn? 
Imorgon blir det Ikea. Har lejt farmor och farfar för lite barnvakt på fm så att jag får nåt uträttat. Barnen på Ikea innebär att jag bara springer efter två barn som jagar varandra. Ikeas småland (barnpassning) öppnar kl 12 på dagarna, då är ju dagen passerad tycker jag. Då ska det vara lunch och sovning m.m
Ingen önskelista inför jul har jag fått så den delen av handligen lär gå rätt fort :)

Angående våg och vägning skulle jag så gärna vilja väga mig bara en gång i veckan för att inte dras med i tillfälliga svängningar. Men det går ju inte!! Hur mycket jag än bestämmer mig så står jag på den morgon och kväll. T.o.m när jag kissar på natten hinner jag snabbställa mig på den. Hur mycker hål i huvudet är det? Vad tror jag ska ha hänt sen jag gick och la mig? Minus 10 kg? Fick U att gömma den ett tag för att bara göra veckovägningar men jag är så duktigt jag så jag hittade och tog fram den. Tror man kan bli inlagd för detta...

Nu soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0