Söndag

Vilket fenomen det är med barnens sovtider. E har chockat oss och måndag till fredag vaknat mellan 06.30-07.10. Hela veckan! Det har då inte hänt nån gång under hennes levnadstid. Men vad händer då lör och sön???
05.40- behöver jag säga mer? 
Lätt småsur och less satt vi och trodde det skulle bli ytterligare en dag där vi alla gick varann på nerverna. Men nu blev det inte så. Detta var vår söndag:
Tripp runt Tarzanstigen på Södra tillsammans med faster S. Hem och lunchade och den lilla sov. Sen bakade jag vårat LCHF bröd så att vi kan få en bra vecka inför månadsvägningen om en vecka. Därefter packade vi in oss i bilen och for till Birsta, inhandlade gardiner m.m. Hem och fixade tjejernas rum. Så nu är det städat och nya gardiner hänger uppe. Middag på tur och nu ska jag till Friskis för ett pass. Det var superlänge sen jag var iväg.
Lovar att jag kommer att somna gott ikväll. Som vanligt iofs.
Tror vår vikatvätt söndag kommer att stryka på foten ikväll. Har iaf tvättat lite idag också.
Glömde helgens viktigaste händelse: T bajjar på pottan nu!

Kommentarer
Postat av: Syster

Bajjar såg inte ens bättre ut i skrift än det låter =)

2010-10-24 @ 18:29:04
Postat av: M

Only for you my dear: T bajsar på pottan! Såg det bättre ut?

2010-10-24 @ 21:09:18
URL: http://metasblogg.blogg.se/
Postat av: syster

F hon skiter hon !

2010-10-25 @ 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0