Fingrarna i kakburken

Ja nästan bokstavligen. Fick en gliring i helgen över att jag tagit sista tobleronen och lämnat påsen tom kvar i källarrummet. Är väl så när man inte vill ta upp och visa sina synder. Det som inte syns har väl inte hänt va? De kalorierna räknas väl ändå inte? Idag när jag kommer hem från jobbet hittar jag i skafferiet...vadå? Jo en tom plastburk som det senast igår fanns iaf en kaka i. Alltså har 'någon' tagit sista kakan och lämnat beviset. Jag vet att småtjejerna inte kan göra nåt sådant. Förklaringen blev att U medvetet lämnat kvar den så det var tydligen skillnad??!! Som om min lämning var omedveten. 1-1 står det nu.

Haft en perfekt dag på jobbet. Så trevliga kunder hela dagen. Sådana här dagar påminner mig om varför jag har mitt jobb. Fram för fler sånna dagar.

Lite steg idag och ingen träning. Nu gäller det att skärpa upp. Imorgon blir det träna av! Lovar!


Kommentarer
Postat av: C

Kul att du börjat blogga!

2010-10-06 @ 19:42:38
Postat av: Anonym

Kul att du börjat blogga!

2010-10-06 @ 19:43:19
Postat av: C

Kul att du börjat blogga!

2010-10-06 @ 19:43:34
Postat av: lovisa

Hoppas du haft en fin dag:)

2010-10-06 @ 20:30:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0