En dag på jobbet

Har äntligen varit tillbaka på jobbet idag. De flesta undrar om man haft det bra på ledigheten. Försöker lite fint förklara att idag börjar min ledighet. Kom till jobbet med ett leende på läpparna medan de andra var måndagströtta.
Har blivit dåligt med steg på sistone av förklarliga skäl. Skickade därför U att inhandla löpmaskinen så att jag kunde göra lite nytta på den ikväll. Men surt värre så var det typ en veckas leveranstid på den. Åhhh....en hel vecka då jag måste ut och jobba ihop stegen. Tänkte annars göra dem till något sofistikerat tv program som typ Glamour. :)

Nu ska jag köpa en lott. Barnen är sams och byrån står på plats. Drar lådorna ut och in, ut och in, ut och in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0