Depp

Surfar runt på lite olika bloggar, scannar av Facebook och gud vad bra alla har det. Super helg och liv hos de flesta. Är det verkligen så eller är de bara tyst de som inte kan skriva om allt bra?
Har haft en tuff dag. Tyckte den startade bra men min små hjärtan har inte haft den bästa av dagar. Verkar trötta. Inte blir det då bättre av att jag själv inte är på topp. Gick rundan på gåbingon idag med en skrikande T i vagnen. Viljornas kamp gjorde att jag teoretiskt vann men ingen av oss var någon vinnare.
Har en jobbig känsla i kroppen, svårt att känna riktig glädje just nu. Antar att sömnen spelar in eller bristen av den. Mår tjuvtjockt varje kväll av kuren jag genomgår och har dessutom haft en bedrövlig ätarhelg. Bävar riktigt för vågen imorgon. Känner mig riktigt låg just nu.
Ändå har min käre man gått med på att jag fått revidera mitt viktmål till 1 kg per månad. Kände att jag tappat fokus och istället för att ge upp har jag nu en ärlig chans att komma ikapp. Innan helgen innebar det att jag hade 0,9 att minska till 1 nov- nu har jag ingen aning...2  el 3 kg ? Vi får se imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0