Träning

Har tydligen slutat träna på Friskis och Svettis. Verkar så eftersom jag inte varit där på superlänge. Tänker att jag ska göra ett pass iallafall per vecka. Så blir det dock aldrig.
Gjort två pass i källaren denna vecka. I tisdags och nu ikväll har vi bränt av lite tid på löpbandet (promenad och jogging varvat) och trappmaskinen. Slog till med sit ups och armhävningar ikväll också.
Nu- nyduschad och lite kvällsfika är på G. Älskar den stunden :) Fika!
Var på gymnasieinfo igår och det var intressant. Är ju inte samma med linjer som när jag gick på gymnasiet.
Lite roligt var det när mamman brevid mig berättade att hon gick Humanistisk linje när hon gick gymnasiet. Studievägledaren berättade sen om det nya humanistiska programmet som var nytt för i år. Sen säger hon det roliga: De från den äldre generationen känner nog igen den humanistiska linjen. Behöver jag kommentera minen på min grann mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0