Jaha...

Veckvägningen avklarad. Plus 0,7. Inte direkt åt rätt håll. Kanske får vara glad att det inte var mer.
Fn vad trist det är. Så ska man ta nya tag och sitter och äter naturgodis samtidigt som jag skriver detta. Gick i allafall på bandet ikväll istf att ligga i soffan och titta på Glamour.
A var på underbara vårdcentralen idag. Vet ni hur lång tid det tog att träffa en doktor som tittar i hals och öron och beställer labprover?? 2 timmar och 10 min. Det gäller att vara frisk för att orka sitta där och vara sjuk.
Pratade med dem imorse och ville ha den absolut tidigaste tiden som var ledig idag. Allt för att hon skulle hinna gås igenom och ev starta med penicillin. Kl 14 sa dem att hennes doktor hade tid. Inget tidigare frågade jag. Jo en tid men det var viktigare och bättre att hon fick komma till 'sin' doktor. Ok tänkte jag så kanske det är. Han är ju bra också. Tror ni hon fick träffa honom?? Nej just det, så blev det inte. Tror ni de sista proverna hon tog kl 16 hann skickas iväg idag? Nej det tror jag inte. Gud så bra att gå dit kl 14 vänta i drygt två timmar, inte träffa rätt doktor och sen få provsvaren försenade. Verkar funka bra hos vårdcentralen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0