Fredagsmys...

Fredagsmyset började när jag hämtade T på dagis. Hon har inte sovit idag sa fröken. Ok tänkte jag- där rök det fredagsmyset. Mycket riktigt.... innan hon var påklädd på dagis bröt hon ihop. Sen har det varit grin och böl på de båda innan de dog av i sängarna kl 18.30 och då höll vi dem vaken extra länge.
Ja ja vi övriga får väl mysa istället... eller... Handling, städning och bakning står på schemat ikväll. U handlar, jag bakar och det sista alternativet blir antagligen inte av. Får röja av imorgon förmiddag istället.
A:s status är densamma- knäckt av smärtan i hals och öron. Ni skulle se den pillerknaprande tjejen igårkväll när hon insåg att värktabletterna skulle ta slut under dagen idag. Panik i ögonen. Men nu har vi försett henne med mer tabletter så nu slipper abstinensen ta vid.
Suttit med sjukt mycket kunder denna vecka och sen allt drama här hemma. Är helt slut och skulle bara vilja sova en hel helg.
Som vanligt stoppar man mer i munnen sådana här veckor. För tydligen blir det mycket bättre då..
Var på en inspirationsföreläsning i veckan också. Mental styrketräning. Han pratade om hur man bör vara för att vinna kraft och sen pratade han om mig- alltså om hur man inte ska vara. Trodde ett tag han skulle ropa upp mig på scen och visa på ett levande exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0