Problem

Skulle skriva lite igår men inte gick det att logga in på bloggen inte... Idag funkar det men nu rann skrivsuget av mig. Kom inte ihåg vad jag tänkte på ens.
Långdag på jobbet igår, städkväll hemma. Känns som om det är så alla dagar springer fram.
Idag var en lustig dag. Vi började med att fika julfrukost tillsammans med fastighetsbyrån. Åt min första riktiga skinkmacka. Jklar vad god den var. Vilken skinka är bäst i år tro? Vi hade Ica:s och den var helt ok.
Efter frukost spelade vi tärning om 40 julklappar ungefär. Alla la in tre i en pott och sen avgjorde tärningen om man fick sno något paket av någon annan. Man var garanterad minst en klapp, men en del fick 5 tror jag. Jag fick två så jag gick minus. Inte de mest roliga innehållen fick jag heller. Men en rolig stund hade vi.
Sen blev det en akututryckning till banken i Hsd. Jag och en till fick fara dit i snöovädret. Sen lunch, kund och plötsligt var dagen slut.
Dagens träningspass blev snöskottning. En underskattad träningsform.

Sista helgen innan julafton- nu drar det ihop sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0