Ny vecka

Vi överlevde alla natten. Barnen bättre än oss vuxna. Kom inte i säng förrens vid midnatt och sen vaknade de två minsta i skytteltrafik vid 3-4 tiden. Halv sex gav jag upp och gick ner i källaren och sov vidare med F. Hon var lite arg uppe och jag ville inte gärna att hon skulle väcka de andra två. Vi sov ihop i en soffa till halv nio så hon var nog utvilad.
Idag har dagen gått i slow motion. Inte gjort någon nytta alls utan bara försökt medla mellan mina små. F hänger bara med hon och tycker allt är spännande.
Bakar paj inför morgondagen då det är luciafirande på dagis. Tänkte bjuda hem de från familjen som ska dit och titta på middag efter. Gäller att ha det mesta klart då jag jobbar imorgon också.
Gillar inte alla dessa kalla dagar. Blir mer inne med barnen och de blir ju så rastlösa.
Dagis imorgon- äntligen!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-12 @ 19:37:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0