Inte bättre

Känner mig inget bättre idag. Förkyld och trött. Barnen gav mig iaf lite sovmorgon men nu är det full fart igen. Blir att kämpa oss igenom denna dag. Det bäst med att vara sjuk är att jag äter mindre. Vågen visar lite nedåt.

Har bestämt att det blir nya hårdhanskar från efter nyår. Känns lönlöst de sista två veckorna på året och ska jag äta vill jag inte göra det med dåligt samvete. Så efter nyår drar jag igång ordentligt. Däremot tänker jag inte släppa loss helt i dec. Ska försöka hålla en stilla nivå och varva med fortsatt träning.

Summerar jag 2009 när jag var strikt LCHF:are gick jag ner 15 kg, fick bra blodtryck, ingen migrän och inget godissug.
Summerar jag 2010 när jag blandade LCHF med sötsaker igen gick jag upp 10 kg, lite sämre blodtryck men ingen migrän fortfarande.

Hmmm.... vad ska jag välja inför 2011. Repris av 2009 el 2010. Känns som ett lätt val när man ser det såhär. Svårt i praktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0