Alltså..

Hmm.... har tydligen gått massor med dagar sedan jag skrev senast. Inte min mening att vara så här slarvig. Vet inte riktigt vart dagarna tagit vägen.
Var och såg en hockeymatch i tisdags. God mat åt vi innan med jobbet och sen match. Jag tyckte det var en spännande match som fick avgöras med straffar. Är dock inte rätt person att avgöra om den var bra eller inte. Ser typ en match per år så en inbiten fan är jag inte. Det bästa med denna tisdag var att en heldag på jobbet följt av en match gjorde att jag inte kom hem förren kl 23, alltså blev det ingen skåpätning denna dag. Får kanske vara min plan. Åka hemifrån 7.30 och komma hem 23 varje dag. Ska lägga fram förslaget för familjen i helgen.

Nu hinner jag inte skriva mer om jag ska vara hemifrån 7.30. Skriver mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0